2012. április 10., kedd

Magyarosítás Patch 2.00

Elérhető a JAVÍTOTT magyarosítás újabb patch-e!

Ebben a javításban már a királyságok, karakterek, települések, menük stb. mellett már a küldetések, üzenetek, jelentések, multiplayer és quick battle szövegek egésze fordításra került. Ezen kívül fontossági és gyakorisági sorrendben haladva fordítom a párbeszédeket, ennek egy része már kész is van!

Ezzel együtt a korábbi hibákat, terminológiát is tovább javítottam, hogy még hangulatosabb és hitelesebb legyen a játékélmény.

A patch 2.00 verziója letölthető az alábbi linkre kattintva:
 
(A patch-hez szükséges a FordítHUNk Team eredeti magyarosítása, de a patch 1.00-ás verziója nem szükséges!) 

****************************************************************
A Mount&Blade: With Fire & Sword magyarosítását a "FordítHUNk Team" kezdte meg még jó néhány hónappal ezelőtt, Aronj vezetésével, mely kezdeményezést és az eddigi munkát köszönjük nekik.
A hivatalos magyarosítás letölthető az alábbi linken:

24 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a magyarosítást, már nagyon vártam!
    Gratulálok a csapatnak.

    VálaszTörlés
  2. Jó szórakozást a játékhoz! Sajnos egyelőre félbemaradt a magyarosítás, mert csak egyedül maradtam vele, de így is élvezetes. Van egy valamivel frissebb verzió is, kiteszem hamarosan, ha érdekel.

    VálaszTörlés
  3. Athlete Dmitry én segítek ha kell.Meg néztem a file-okat
    ,fordítottam már játékokat.Írj egy e-mail-t ha kell segítség:skyron123@citromail.hu

    VálaszTörlés
  4. Nekem a alap magyarosítás telepítöje nem akar elindulni valaki segítene miért nem indul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Innét töltsd le:
      http://aronj.qwqw.hu/?modul=oldal&tartalom=1170276
      Utána pedig a patch-et.
      Most néztem, de elvileg jó :)

      Törlés
    2. ez nem akar elindulni a patch telepitök elíndulnak csak ez nem

      Törlés
    3. Máshol telepísd le.nekem így lett jó

      Törlés
  5. Hello
    Nekem nem magyarosítja be teljesen ugyan olyan marad mit az előző magyarosítással nem tudom h mitt kell csinálni a küldiknél :S
    segitség :)))) hova telepítsem vagy mit hogy
    előre is köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló!

      Sajnos nem lett teljesen magyarosítva, a küldetéseknek is csak egy kis része, viszont a tárgyak, egységek, helyszínek, alap párbeszédek le vannak fordítva, ami sokkal autentikusabb az angolnál.
      Amúgy fel kell telepíteni alapba az eredeti magyarosítást, amit a cikk végén érsz el. Remélem sikerül.

      Törlés
  6. az fent van csak a 2.0 nem csinál semmit vele vagy a abba kell berakni ahova az előzőt tette a langauge/hu


    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez egy vírus. nem értem miért kell ezt kirakni. akinek jó vírus irtója van megússza

      Törlés
  8. Sziasztok!
    Nekem nem működik. Az alap magyarítást (0.9) felteszem és az "alap" dolgok magyarul jelennek meg, majd felteszem a 2.0-át, de nem változik semmi. Pedig ugyan oda telepítem mind a kettőt.
    Van valami ötletetek?

    VálaszTörlés
  9. nem lehet letölteni az eredeti magyarosítást így meg az egész használhatatlan ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, megszűnt az oldal, ahol fent volt, de szerencsére még korábban letöltöttem, és most feltöltöttem Data.hu-ra.
      Innen le lehet tölteni:
      http://data.hu/get/7447579/mount_blade_wfas_magyaritasa_0_9.rar

      Törlés
    2. Kedves Készítő/szerkesztő(vagy mit tudom én :D) Feltettem a patchet, de nem 100%os, a fogadókban sem értem, hogy mit mondanak, Ha kijavítanátok, vagy esetleg csinálnátok egy 100%-osat, sok ember lenne hálás nem?Ha igazán arra koncentrálsz, és foglalkozol vele, hamar meglehet, :)

      Törlés
  10. Lesz újabb magyarosítás?mert ez nekem nem 100%-os és angol tudásom elég roszdás németül tudom jobban de nem szeretnék németül játszani.Reméltem eredeti lesz magyar nyelevn is de tévedtem és steamon is angol

    VálaszTörlés
  11. Ezek szerint már nem csak én játszok ezen egyedül :)

    VálaszTörlés
  12. Feltennétek data.hu-ra vagy valami hasonló oldalra? Nem tudom letölteni,weblapkészítő oldal nyílik meg.

    VálaszTörlés
  13. Ajh . Ezer hála hogy feltettétek datára. Már kezdtem lemondani a magyarosításról. Sokat segítettetek ezzel. Köszönöm szépen!! :-)

    VálaszTörlés
  14. valaki eltudná küldeni nekem a 2.0 patch letöltő linkjét máshonnan?Ez a Data.hu-s valamiért nem müködik,rámegyek az ingyenes letöltésre majd eltünik az egész és csak egy fehér oldal van előttem.Köszi előre a segitséget.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! Ha eredeti a játék(Steam-es) akkor is fel lehet tenni ugye?

    VálaszTörlés
  16. Elég kezdő vagyok. Melyik mappába kell berakni ezt a magyarítást?

    VálaszTörlés